конспект уроку 5 клас історія писемні джерела

Пропоную Вашій увазі власну розробку уроку з історії у 5 класі за новою програмою. В основному, конспект уроку адаптований до підручника Власов В.С., проте вміщено ряд завдань, які можна використати і при вивченні програми за іншими авторами. Зокрема, вправи Ребус (можна роздрукувати окремо), смс-ка, пароль, хронологічні задачі завжди викликають в учнів цікавість і мотивують до роботи на уроці. Рада буду, якщо Вам сподобається мій урок. Після цього уроку учні зможуть: Пояснювати, що таке писемні історичні джерела; Застосовувати нові поняття «писемне джерело», «піктографічне письмо», «Ієрогліфічне письмо», «літопис», «пергамент», складати речення з застосуванням нових слів


Тема уроку: Писемні джерела. Архіви Мета: з’ясувати роль писемних історичних джерел у розкритті подій минулого, пояснити, які види писемних джерел бувають і де зберігаються документи; вчити учнів працювати з історичними джерелами; розвивати критичне мислення; виховувати повагу до книги, як до джерела інформації. Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, презентація. 3 851. Тема уроку: Писемні джерела. Архіви. Мета: з’ясувати роль писемних історичних джерел у розкритті подій минулого, пояснити, які види писемних джерел бувають і де зберігаються документи; вчити учнів працювати з історичними джерелами; розвивати критичне мислення . Конспекти уроків історії України на сайті “Шкільне життя”.


Урок 5 5_кл. Тема. Писемні джерела. Мета: показати роль імен та назв в історії, опрацювати легенди про походження географічних назв, визначити поняття «топоніміка», «слов’яни», «сіверяни»; визначити джерела походження українського народу, назви «Україна», розвивати просторові вміння, відрізняти художній та науково-популярний історичний текст, складати простий план, робити елементарні узагальнення, виховувати повагу до історії рідного краю. Обладнання: Власов В., Д анилевська О . Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; Мисан В. Вступ до історії У країни. — К .: Ґенеза, 2005; роздавальни.


Головна » Файли » Розробки уроків » 5 клас історія. Тема:Писемні джерела . 11.01.2016, 00:44. Тема:Писемні джерела . Мета:ознайомити учнів з письмовими видами історичних джерел, визначити їх значення для дослідження минулого; навчити учнів з’ясовувати роль писемних джерел у вивченні історії, на елементарному рівні здобувати інформацію, що містять історичні джерела; виховувати шанобливе ставлення до історичних пам’яток. Тип уроку:уроки засвоєння нових знань. Обладнання: О.І. Пометун, І.А. Костюк, Ю.Б. Малієнко Історія України (Вступ до історії). — К.: Видавничій дім «Освіта»; ілюстрації.


Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із Вступу до історії України 5 клас (нова програма). Урок № 4 Писемні джерела. Архіви. Урок № 4. Писемні джерела. Архіви. Мета: пояснити зміст поняття «писемні джерела», «палеографія», «архів»; навчити учнів використовувати писемні історичні джерела, знаходити в тексті підручника відповіді на запитання, застосовувати здобуті знання у практичній діяльності; формувати інтерес до дослідження історичного минулого українського народу. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник, ілюстрації, роздавальний матеріал, комп’юте.


вівторок, 1 березня 2016 р. Урок 5. ПИСЕМНІ ДЖЕРЕЛА, 5 клас. Мета: ознайомити учнів з письмовими видами історичних джерел; створити початкове уявлення про архіви, працю архіваріусів; навчити учнів з’ясовувати роль писемних джерел у вивченні історії; на елементарному рівні здобувати інформацію, що містять історичні джерела; сприяти формуванню глибокої зацікавленості учнів у вивченні минулого українського народу. формувати в учнів інформаційну, мовленнєву, логічну компетентності.


Конспект уроку з історії України 5 клас за новою програмою) Мета. Ознайомитися з різноманітними писемними історичними пам’ятками, навчитися пояснювати значення та роль писемних джерел для відтворення минулого, вміти розповідати про найдавніші літописні пам’ятки Київської Русі та часів козаччини; розвивати вміння переповідати та коментувати текст підручника, створювати нескладний план, вміти працювати в парах; сприяти розвитку патріотичних почуттів Тип уроку. Комбінований Обладнання. Ілюстративний матеріал, картки, підручник, листи з шкільного музею Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Актуал.


Після цих уроків учні зможуть: розповідати про те, як історики дізнаються про минуле на основі писемних джерел; коментувати текст підручника під час читання і складати запитання до нього; пояснювати, що таке історичні джерела й які вони бувають; наводити приклади писемних джерел, з яких можна довідатися про давні часи; висловлювати судження щодо ролі архівів у збереженні.


Після цього уроку учні зможуть: пояснювати, що таке писемні історичні джерела; наводити приклади писемних джерел, з яких можна дізнатися про давні часи; висловлювати судження щодо ролі архівів у збереженні пам’яті про минуле; розповідати про те, як історики дізнаються про минулі часи на основі писемних джерел.


Портфоліо. Конспекти уроків. Розробки уроків. Історія України. Історія України (Вступ до історії) 5 клас [62]. Інтегрований курс. Всесвітня історія. Історія України 6 клас [94]. Історія України 7 клас [41]. Всесвітня історія 7 клас [52]. Історія України 8 клас [77]. Історія України 9 клас [60]. Історія України 10 клас [36]. Історія України 11 клас [48]. Всесвітня історія 10 клас [10]. Всесвітня історія 9 клас [32]. Тема. Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Новітня Україна: на шляху до державної не. [ Викачати з сервера (238.0 Kb) ].


Тема: Писемні джерела. Архіви. Мета: ознайомити учнів із різними писемними історичними джерелами, наголосити на їх значущості під час вивчення курсу; подати початкові відомості про допоміжну для історії науку – палеографія; формувати навички самостійної роботи із роздатковим матеріалом; сприяти розвитку критичного мислення; висловлювати свою думку, сприяти формуванню інтересу до історії рідного краю; виховувати інтерес до історії. Обладнання: підручник для 5 класу, роздатковий матеріал, атлас «Історія України. 5 клас», карта України, презентація. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Основні .


Тема уроку: Писемні джерела. Архіви (слайд 1). Мета: З’ясувати роль писемних історичних джерел у розкритті подій минулого, пояснити, які види писемних джерел бувають і де зберігаються документи; вчити учнів працювати з історичними джерелами; Розвивати критичне мислення; Виховувати повагу до книги, як до джерела інформації. Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, презентація. Тип уроку: комбінований. Хід уроку: І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань: (слайд 2). Що таке iсторичне джерело? Якi iснують види iсторичних джерел? Як iсторичнi джерела допомагають iсторикам дослiд.


Гіпермаркет Знань>>Історія України>>Історія України 5 клас>> Історія України: Писемні та усні джерела. Писемні та усні джерела. Про події минулого свідчать усілякі вироби людських рук, сказане чи написане слово. Такі джерела інформації називають історичними джерелами. Історичні джерела - свідки минулого, за якими вчені відновлюють картинки попередніх часів. Зміст уроку конспект уроку і опорний каркас презентація уроку акселеративні методи та інтерактивні технології закриті вправи (тільки для використання вчителями) оцінювання. Практика задачі та вправи,самоперевірка практикуми, лабораторні, кейси рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський домашнє завдання.


Урок з української мови в 4 класі «Дієслово. Мета:?пояснити зміст поняття «писемні джерела», «палеографія», «архів»; навчити учнів використовувати писемні історичні джерела, знаходити в тексті підручника відповіді на запитання, застосовувати здобуті знання у практичній діяльності; формувати інтерес до дослідження історичного минулого українського народу. Автор: Невідомий. Класи: 5 клас. 4.doc - 32.5 KB. Предмети: Історія України.


Головна » Файли » Історія України 5 клас » Конспекти Уроків 5 Клас. Урок № 3 історичні джерела. [ Викачати з сервера (15.2 Kb) ]. 23.05.2013, 17:50. max. 15000Kb. Категорія: КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 КЛАС | Додав: SkiF | Теги: Переглядів: 2675 | Завантажень: 941 | Рейтинг: 0.0/0. Всього коментарів: 0.


Нетеча Я.І. 5 клас Історія України (Вступ до історії) Жиго О.А. Конспекти уроків. Методичний комплекс для вчителя. Кам’янець-Подільський, 2015. Даний методичний комплекс призначений для вчителів історії. Родинне дерево 7 Писемні джерела. Архіви §6 8 Мова як джерело знань про минуле. Фольклор §7 9 Географічні назви в історичній науці §8 10 §9 Практичне заняття 2. Які назви в моєму рідному місті (селі) нагадують про минуле 11 §1-9 Урок контролю і корекції навчальних досягнень з теми: «Звідки і як історики довідуються про минуле» Розділ II.


Найдавніші писемні джерела, в яких подаються відомості з історії нашої батьківщини, виникли задовго до нової ери. Серед них є кілька різновидів: твори античних авторів, літописи, хроніки, джерела особового походження, актові документи. Важливі відомості про землі нинішньої України містять давньогрецькі та римські джерела, в яких згадуються скіфи, починаючи з V ст. до н. е. Так, грецький історик Геродот, який особисто відвідав північне узбережжя Чорного моря, розповідаючи У своїй праці "Історія" про греко-перські війни, описав побут скіфів, навів дані про їхні зв'язки з античними містами північного Причорномор'я.


Урок історії 5 клас ТЕМА: Тематичне оцінювання “Звідки і як історики довідуються про минуле”Люди в історії: історичні персонажі, групи людей і народиМета: систематизуват. 6. Визначте до яких видів джерел належать ці предмети, і назвіть, де зазвичай зберігаються ці історичні джерела. (писемні) (речові). Учитель: (речові). Не можна зрозуміти історичну подію, не усвідомивши коли вона відбулася, тому наша друга зупинка «Хронологічна».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз громадянська освіта 10 клас вербицька відповіді

гдз хімія робочий зошит 8 клас ольга березан

готові домашні завдання з математики 4 клас пушкарьова