інформатика об'єкт це

Що таке інформатика? 2. Вивчення нового матеріалу. Об'єкт (від латинською objectus — предмет) — це те, на що спрямована певна діяльність (напротивагу суб'єкту, який здійснює таку діяльність). Ми живемо в оточенні величезної кількості різноманітних об'єктів. Об'єктно-орієнтоване програмуваня — це метод програмування, який розглядає програму як множину «об'єктів», що взаємодіють між собою. Інакше кажучи, у такому підході: все, що розглядають, є об'єктами


Об'єкт - (від лат. objectus — предмет) взагалі означає те, на що направлена певна діяльність (напротивагу суб'єктові, який здійснює таку діяльність). В об'єктно-орієнтованому програмуванні (ООП), об'єкт є окремою одиницею сховища даних під час роботи програм, що використовується як базовий елемент побудови програм. Ці об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на противагу традиційним поглядам, відповідно до яких програма розглядається як набір підпрограм.


У текстових документах працюють з такими об’єктами Символ Слово Речення Абзац Сторінка Графічний об’єкт Сьогодні існує багато текстових… . Викладання інформатики в школі. Луцький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 24 – технологічний ліцей". Домівка.


Мета уроку: познайомити учнів з поняттям об'єкти та їх властивостями і значеннями властивостей, дізнатися які об'єкти знаходяться навколо нас; розвивати. Бібліотека Інформатика Розробки уроків. Про матеріал. Мета уроку: познайомити учнів з поняттям об'єкти та їх властивостями і значеннями властивостей, дізнатися які об'єкти знаходяться навколо нас; розвивати пізнавальні інтереси, навики роботи з комп'ютером, самоконтролю


Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа. Цілі:  навчальна: сприяти усвідомленню поняття об’єкта, його властивостей та дій над об’єктами; сформувати знання про основні об’єкти текстового документа; сформувати вміння називати об’єкти, характеристики об’єктів, властивості та дії;. Конспект на урок Інформатика скачати.


Мета: сформувати поняття про об’єкти, властивості об’єктів, розглянути класифікацію об’єктів. розвивати вміння сприяти розвитку мислення . Автор: Наказненко Тамара Миколаївна. Навчальний заклад: Люботинська ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Люботинської міської ради Харківської обл. Тема: Об’єкти та їх властивості. Дії над об’єктами. Мета: сформувати поняття про об’єкти, властивості об’єктів, розглянути класифікацію об’єктів.


Властивості об’єктів Властивості об’єктів - відомості про об’єкт, за якими його можна охарактеризувати Учень Властивості Значеннявластивостей Ім’я Василь Прізвище Семченко Датанародження 12січня2003року Зріст 160см Маса 51кг Колір волосся каштановий Колір очей карі Адреса проживання вул.Свердлова,34, 12 Клас 5-А 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua. Слайд 4. Зміна властивостей В результаті дій об’єкта В результаті дії інших об’єктів 5 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua.


Мета уроку: познайомити учнів з поняттям об’єкти та їх властивостями і значеннями властивостей, дізнатися які об’єкти знаходяться навколо нас; розвивати пізнавальні інтереси, навики роботи з комп’ютером, самоконтролю; виховувати інформаційну культуру учнів, дисциплінованість. познайомити учнів з поняттям об’єкти та їх властивостями і значеннями властивостей, дізнатися які об’єкти знаходяться навколо нас; розвивати пізнавальні інтереси, навики роботи з комп’ютером, самоконтролю


навчальна: сформувати поняття об'єкта; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати увагу; виховна: виховувати естетичний смак. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Тих Paint; презентація «Об'єкти». Вимоги до учнів: знати, що таке об'єкт; уміти працювати з панеллю інструментів графічного редактора.


Модель об'єкта А — це створений людиною простіший об'єкт В, параметри якого відповідають частині параметрів об'єкта А, а поведінка імітує деякі його дії. Процес побудови та дослідження моделей називається моделюванням. Моделі використовують для дослідження об'єктів з певної точки зору, коли самим об'єктом оперувати надто важко або неможливо.


Сформувати уявлення про об’єкти та їхні властивості, значення властивостей; продовжити ознайомлення учнів з основними операціями малювання в графічному. редакторі; вчити створювати малюнки у середовищі графічного редактора


Що вивчає інформатика? Ми починаємо вивчати з вами нову науку, яка має назву інформатика. Що є коренем цього слова і від якого слова походить? . Спочатку це слово вживалося для позначення відомостей, що передаються людьми усно, письмово або за допомогою інших сигналів (умовних, звукових тощо). Дати чітке визначення, що таке інформація, неможливо, як неможливо дати чітке визначення точки, прямої, матерії й інших базових понять з різних наук.


Інформатика - комп'ютерна наука. Відомо, що слово інформатика ("Informatique") уперше було введено в наукову термінологію французькими вченими на початку 1970-х років. Таким чином, інформатика сьогодні - це не тільки теорія інформаційного обміну, не тільки технологія обробки інформації та інформаційних потоків, це ціла соціально-технологічна інфраструктура, яка органічно переплітається з соціальною сферою і чинить на неї все більш істотний вплив.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз громадянська освіта 10 клас вербицька відповіді

гдз хімія робочий зошит 8 клас ольга березан

готові домашні завдання з математики 4 клас пушкарьова