конспект уроку біологія 8 клас газообмін у легенях і тканинах

Ви є тут. Головна » Конспект уроку на тему "Дихальні рухи. Газообмін у легенях і тканинах". Конспект уроку на тему "Дихальні рухи. Газообмін у легенях і тканинах". Опубліковано Редактор чт, 11/06/2014 - 12:11. Тип матеріалу: Конспект уроку. Предмет: Біологія. Навчальний рівень: Школа. 8 клас. Борко Т. В., учитель біології СЗОШ № 1, м. Скадовськ, Херсонська обл. в класі протягом дня»; виставка літератури, що можна використати під час підготовки до наступного уроку і взагалі в ході вивчення цієї теми. І МІНІ-МОДУЛЬ. Перевірка знань.


Газообмін у легенях і тканинах. Tеtіana Chуchkovska. 10 тыс. подписчиков. Подписаться. Газообмін у легенях і тканинах. Дихальні рухи. Смотреть позже. Повітря, що надходить до легенів під час вдиху, за своїм хімічним складом відповідає атмосферному (містить 20,95 % кисню і 0,03 % вуглекислого газу). Під час видиху в повітрі альвеол у результаті газообміну вже міститься 16,00 % кисню і 4,30 % вуглекислого газу. Здійснюючи неперервно вдих і видих, людина вентилює легені, підтримуючи в альвеолах відносно сталий газовий склад — 14,00 % кисню і 5,60 % вуглекислого газу. Іл. Схема ланок дихання.


Розробка уроку біології у 8-му класі з діяльнісним підходом з теми "Газообмін у легенях та тканинах" та презентація до уроку. Автор: Попова Оксана Львівна, вчитель біології вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист Люботинської гімназії № 1 Люботинської міської ради Харківської області. konspekt_uroku.doc - 686 KB. gazoobmin.ppt - 2.57 MБ.


Цель урока: ознакомиться с процессом газообмена в легких и тканях, изучить механизм дыхательных движений. Задачи урока: Образовательные: формировать представление о механизме дыхательных движений, о процессе газообмена в легких и тканях, учить характеризовать изменения состава вдыхаемого и выдыхаемого воздуха.


Газообмін у легенях і тканинах. [ Викачати з сервера (42.2 Kb) ]. 06.07.2016, 07:31. Розробки уроків біологія 8 клас за оновленою програмою. Категорія: конспекти уроків біологія людини 8 клас нова програма | Додав: morozallaiwanowna | Теги: Переглядів: 6248 | Завантажень: 812 | Рейтинг: 5.0/3. Всього коментарів: 0.


Развернутый конспект урока на тему "Газообмен в легких и тканях". Материал урока тесно связан с понятием "диффузия", что споосбствует реализации межпредметных связей. Основными принципами при проведен. Основными принципами при проведении урока стал принцип наглядности, доступности учебного материала. с этой целью была подготовлена мультимедийная презентация к уроку, а также использовалась флэш-анимация "Газообмен в легких и тканях". Скачать: Вложение.


Газообмін у легенях і тканинах. Пригадайте який склад атмосферного повітря, що таке карбонати і дифузія. Навчіться характеризувати процеси дихання; пояснювати механізм кровообігу в легенях і тканинах. Планування уроків з біології, відповіді на тести, завдання та відповіді по класам, домашнє завадання та робота з біології для 9 класу. Зміст уроку конспект уроку і опорний каркас презентація уроку акселеративні методи та інтерактивні технології закриті вправи (тільки для використання вчителями) оцінювання. Практика задачі та вправи,самоперевірка практикуми, лабораторні, кейси рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський домашнє завдання.


Розробка уроку на заявлену тему в 9 класі. Мета - показати значення газообміну у легенях і тканинах, роль дифузії в цих процесах; розкрити взаємозв’язок між біологічними й фізичними явищами в організмі; розвивати загально біологічні уявлення про обмін речовин. Розробка уроку на заявлену тему в 9 класі. Мета - показати значення газообміну у легенях і тканинах, роль дифузії в цих процесах; розкрити взаємозв’язок між біологічними й фізичними явищами в організмі; розвивати загально біологічні уявлення про обмін речовин. Газообмін у легенях і тканинах. Урок з біології для 9 класу. Завантажити Gazoobmin.doc (76.00 Кб.) Формат файлу: .doc.


Мета уроку: сформувати в учнів знання про сутність процесу газообміну в легенях і тканинах, показати роль дифузії в цих процесах; розкрити зв’язок між дихальною і кровоносною системами; розвивати вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Очікувані результати: учні характеризують механізм легеневого дихання; учні пояснюють механізм кровообігу в легенях і тканинах; відмінності легеневого і тканинного дихання; учні порівнюють і обґрунтовують різницю у складі повітря, що вдихається і ви.


Мета уроку: сформувати в учнів знання про сутність процесу газообміну в легенях і тканинах, показати роль дифузії в цих процесах; розкрити зв’язок між дихальною і кровоносною системами; розвивати вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Автор: Невідомий. Класи: 9 клас. 32.doc - 45.5 KB. Предмети: Біологія. Нижче Ви можете скопіювати URL-адресу цієї сторінки: або посилання для вставки у веб-документи (на сторінки сайтів): або додати публікацію в соціальні сервіси: Ввійдіть або зареє.


Тема уроку. Газообмін у легенях і тканинах. План роботи. 1. Механізм газообміну в легенях. 2. Механізм газообміну в тканинах. 3. Взаємозв'язки між системами органів, що забезпечують газообмін в організмі. Очікування. 1. Знати механізм процесів зовнішнього і внутрішнього дихання. 2. Знати закономірності руху газів, що лежать в основі механізму газообміну в легенях і тканинах. 3. Знати як явище дифузії впливає на перетворення венозної крові в артеріальну і навпаки. Домашнє завдання. Опрацювати ʂ 32, опорний конспект у зошиті. II. Мотивація.


Основні поняття й терміни: зовнішнє диханнявнутрішнє диханнягазообміндифузіяпарціальний тискоксигемоглобінартеріальна кроввенозна кров. Знати як явище дифузії впливає на перетворення венозної крові в артеріальну і навпаки. Яким повітря повинне потрапляти до легень Яка система нашого організму тісно повязана з дихальною системою Яка кров називається артеріальною Яка кров називається венозною Де починається й закінчується М. оксигемаглобін Альвеоли.


Біологія 9 клас Дата_. Тема: газообмін у легенях і тканинах. Мета: показати значення газообміну в легенях і тканинах, роль дифузії в цих процесах, на прикладі дифузії газів показати взаємодію біологічних і фізичних явищ в організмі; зробити висновок про необхідність громадянської боротьби за чисте повітря та додержання правил особистої гігієни дихання; розвивати вміння порівнювати, виділяти головне; виховувати бажання допомогти тим, хто потребує допомоги. Обладнання: зошит, підручник, таблиці до теми. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація о.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз громадянська освіта 10 клас вербицька відповіді

гдз хімія робочий зошит 8 клас ольга березан

готові домашні завдання з математики 4 клас пушкарьова