контрольна робота хімія 9 клас оксигеновмісні органічні сполуки

Виконайте тест, щоб перевірити знання з хімії (9 клас). Серед приведених вказати формули спиртів. Якщо сполука містить групи атомів -СООН та NH2, то вона належить до. варіанти відповідей. амінокислоти. Створюйте онлайн-тести для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома. Створити тест. Натисніть "Подобається", щоб слідкувати за оновленнями на Facebook. Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи. Рекомендовані тести.


Хімія в школі. Главная » Файлы » Контрольні роботи » 9 клас. Контрольна робота з теми "Оксигеновмісні органічні сполуки". 26.03.2016, 12:15. Контрольна робота з теми "Оксигеновмісні органічні сполуки". ЗАВАНТАЖИТИ. І варіант. 3. Функціональна группа карбонових кислот: 4. Жири – це органічні речовини, що належать до класу: А. спиртів; Б. естерів; В. карбонових кислот; Г. вуглеводів. 5. Оцтова кислота змінює колір лакмусу на . Дякую за Вашу роботу. Матеріал контрольної роботи використовувала для оцінювання знаь учнів 9-х класів. 0. 2 Evgenij • 21:17, 18.04.2017 [Материал].


Шановні колеги! До Вашої уваги завдання контрольної роботи з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» для 9 класу. Учням пропонуються завдання різного рівня складності. Розроблено три варіанта завдань. Тест на урок Хімія скачати. Опис документу: Шановні колеги! До Вашої уваги завдання контрольної роботи з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки» для 9 класу. Учням пропонуються завдання різного рівня складності. Розроблено три варіанта завдань. Перегляд матеріалу. Отримати код. Контрольна робота з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки». Варіант І. Якісною реакцією на гліцерин є взаємодія з…


УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ ОКСИГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ - ОКСИГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ - Методичний посібник містить усі розробки уроків хімії для 10 класу відповідно до нової програми. В основу покладена інтегральна технологія навчання. Посібник містить теоретичний і дидактичний матеріал до уроків, розробки перевірочних, контрольних і практичних робіт, а також календарне планування. Урок 43. Узагальнюючий контроль знань з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки». Цілі: формування ключових компетентностей


Контрольна робота з хімії у 9 класі з теми Органічні оксигеновмісні сполуки.doc. Контрольна робота з хімії у 9 класі за І семестр.doc. Контрольна робота з хімії у 9 класі за ІІ семестр.doc. Контрольна робота з теми: "Альдегіди, карбонові кислоти, веглеводи".doc. Контрольна робота з хімії в 11 класі за І семестр.doc. Контрольна робота з хімії в 11 класі за ІІ семестр.doc. Віртуальний хімічний експеримент на уроках хімії. Віртуальний хімічний експеримент на уроках хімії.docx. Розробки уроків з теми: "Основні класи неорганічних сполук" (8 клас) з використанням віртуальної лабораторії. Кислоти, їх склад, назви, властивості.docx. Хімічні властивості кислот.docx.


Тест містить запитання про оксигеновмісні органічні сполуки. Вопрос 2. Група атомів -СН 2 - в органічних сполуках називається: Варианты ответов. Ізомером. Гомологічною різницею. Обидві відповіді правильні. Вопрос 3. Група -ОН- характерна для


Узагальнюючий контроль знань з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки». Цілі: формування ключових компетентностей . Учитель проводить інструктаж до виконання роботи. Пояснює, що перша частина роботи — 8 тестів з одним варіантом відповіді, тести з 9 по 14 можуть мати декілька варіантів відповіді, далі йдуть завдання 15-18 на відповідність та послідовність і завдання 19, 20 відкритої частини — рівняння реакцій та розв’язання задачі. Текст контрольної роботи складений у форматі завдань ЗНО. IV. Узагальнюючий контроль знань з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки». І варіант. Завдання з однією правильною відповіддю.


Тематична робота з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки». Опубліковано: Проценко Ольга Вт, 2014-12-30 18:09. Розробки уроків. Цілі уроку: узагальнити та скоригувати знання учнів з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки»; з’ясувати рівень навчальних досягнень учнів з теми, розуміння основних понять, уміння використовувати їх на практиці. Тип уроку: контролю й коригування знань, умінь і навичок. Форми роботи: письмова самостійна робота за варіантами.


Тема уроку. Контроль рівня навчальних досягнень з тем «Оксигеновмісні сполуки», «Нітрогеновмісні сполуки» Цілі уроку: узагальнити та скоригувати знання учнів про органічні сполуки; визначити рівень навчальних досягнень учнів з теми, розуміння головних понять, уміння використовувати їх на практиці. Тип уроку: контролю й коригування знань, умінь і навичок. Форми роботи: письмова контрольна робота за варіантами. Обладнання: картки-завдання. …


Контрольна робота з теми: « Оксигеновмісні сполуки. Частина І ». Варіант 1. Завдання на встановлення відповідності 8. Встановіть відповідність між реагентами якісних реакцій та класом сполук: А алкени 1 металічний натрій; Б альдегіди 2 купрум (ІІ) оксид; В одноатомні спирти 3 аргентум оксид; Г багатоатомні спирти 4 купрум (ІІ) гідроксид; 5 бромна вода. Завдання на встановлення послідовності 9. Встановіть послідовність використання реактивів у поданому ланцюзі перетворень: 1 2 3 4 Етан →Хлороетан → Етилен → Етанол →Діетиловий етер А хлор; Б вода; В сульфатна кислота; Г нітратна кислота; Д натрій гідроксид.


Найважливіші органічні сполуки. Насичені вуглеводні. Ресурс розроблено до теми «Початкові поняття про органічні сполуки». Мультимедійний посібник «Оксигеновмісні органічні речовини.» містить 15 презентацій, електронну версію теми «Оксигеновмісні органічні речовини» 9клас, добірки відеофайлів до уроків, лабораторні досліди, практичні роботи, навчальні проекти та електронні тестові завдання для учнів, контрольну роботу. Хімічні реакції, 9 клас» рекомендується для використання на уроках хімії у 9 класах загальноосвітніх навчальних закладів при вивченні теми «Хімічні реакції». Зміст підручника повністю відповідає вимогам навчальної програми (за новою програмою). Тип ресурсу


6. Напишіть формулу 2-метилбут-1-ену. 7. Назвіть сполуку: 2 рівень. 1 варіант. (1,2 завдання – 3 бали; 3 – 5 завдання – 2 бали). 1. Назвіть сполуки: а) ; б) в) . 2. Напишіть формули наступних сполук: а) 2,2,3 –триметилбутаналь; б) 2-етил-2,4-диметил-3-хлорпентанова кислота; в) 1,7-дибром-2,5-диметидгептан. 4. Визначте масові частки елементів у етені. 5. Напишіть чотири ізомери для сполуки складу С9Н20, назвіть їх. Коментарі.


Образовательный тест 10 клас 10 клас контрольна Органічні сполуки. Пройти онлайн тест Контрольна робота з теми "Оксигеновмісні органічні сполуки" 10 клас бесплатно без регистрации и без СМС. 07.04.2020. 139. 0. Создан пользователемЛацік Наталія Ярославівна. Хотите использовать этот тест в собственных целях? Легко!


Хімія. Рівень стандарту. 10 клас. Лашевська. Тестовий контроль знань з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки». 1. Укажіть загальну структурну формулу одноосновних карбонових кислот. 2. Якою літерою позначено модель молекули насиченого одноатомного спирту? 3. Укажіть характеристичну групу альдегідів. 4. Укажіть структурну формулу естеру. 5. Алгоритм складання назви естеру позначено літерою. А алкан + аль. Б металічний елемент + алкан + оат. В алкан + ол. Г алкіл + алкан + оат. 6. Взаємодія етанолу з натрієм є. А ендотермічною реакцією. Б реакцією заміщення. В реакцією приєднання. Г оборотною р.


Химия. Обобщение знаний по теме "Кислородсодержащие органические соединения". 5 неделя, ср 9 класс. Всеукраїнська школа онлайн 2020 - як проходять уроки онлайн 6 травня, 9 клас. З 6 квітня для учнів 5-11 класів стартує проект "Всеукраїнська школа онлайн". Так, на час карантину уроки з 11 предметів за чітким розкладом транслюються на українських телеканалах та YouTube-каналі Міністерства освіти і науки. Крім того, записи уроків онлайн доступні на сайті УНІАН.


Узагальнення і систематизація знань про оксигеновмісні органічні сполуки, взаємозв’язок між класами органічних речовин. Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про різні класи оксигеновмісних сполук, їх взаємозв’язок; розвивати навички і уміння складати рівняння хімічних реакцій, розв’язання розрахункових задач. Обладнання: Картки – завдання, таблички «Основні класи органічних сполук» Тип уроку: узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок, їх творчого застосування на практиці. Форми роботи: робота з таблицею, виконання тренувальних вправ, фронтальна робота, робота в парах, ви.


Контрольна робота №2. 9 клас. Тема 1. Розчини. Поняття про дисперсні системи. Тема 3. Оксигеновмісні органічні сполуки. Карбонові кислоти. Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні. Поняття про нітрогеновмісні органічні сполуки. Насичені й ароматичні аміни. Анілін.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз громадянська освіта 10 клас вербицька відповіді

гдз хімія робочий зошит 8 клас ольга березан

готові домашні завдання з математики 4 клас пушкарьова