французька революція кінця 18 ст конспект уроку

Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017. Конспект на урок Всесвітня історія скачати.


План-конспект уроку на заявлену тему з мультимедійною підтримкою (медіапрезентація додається), навчальна мета якого – проаналізувати історичне значення Французької революції кін. XVIII ст. та її вплив на подальших розвиток історичних подій в Європі та всьому світі; навчити учнів оперувати поняттям «ліві» та «праві» з точки зору розуміння політичного розвитку.


Виховні заходи. Уроки життя. Французька революція кінця XVIII ст. (конспект). У 80-х роках XVIII ст. населення Франції становило 26 млн чоловік. У країні стрімко зростали міста, виникали нові мануфактури і торгівельні компанії. Діяльність французьких просвітителів сприяла підготовці революції. Шарль-Луї Монтеск’є, Жан-Жак Руссо, Франсуа Вольтер, Дені Дідро закликали ліквідувати абсолютизм та дворянські привілеї, виступали за рівність перед законом, поділ влади на законодавчу, виконавчу й судову, збереження приватної власності. 18 брюмера (9 листопада) 1799 р. Наполеон здійснив у Франції державний переворот. Директорію було замінено Консульством, а першим консулом став Наполеон Бонапарт.


Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із всесвітньої історії 9 клас (нова програма). Урок № 2 Французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст. Початок Французької революції. Урок № 2. Обладнання: підручник, стінна карта «Велика Французька революція кінця XVIII ст.». Основні поняття: Генеральні штати, Просвітництво, стани, Національні збори, Законодавчі збори, декрет, права і свободи громадянина, Декларація прав людини і громадянина, інтервенція, Гора, Жиронда, якобінці, роялісти, монтаньяри, конституція. План вивчення нового матеріалу. 1. Французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст. 2. Доба Просвітництва. 3. Причини та початок Французької революції.


Конспект урока истории. Тема урока: «Франция в XVIII в. Причины и начало Великой французской революции». Учебный предмет: Всеобщая история. Класс: 8. Тип урока: комбинированный. Цели урока: дать представление о причинах Великой французской революции, ее задачах; изучить ход событий первого этапа революции. Универсальные учебные действия: Общеучебные образовательные действия: сформировать представление у обучающихся о причинах, следствием которых стала Великая французская революция; изучить события, связанные с начальным этапом революции. Начнем наше занятие с проверки домашнего задания. На прошлом уроке вы изучали войну за независимость и создание США.


Конспекти уроків всесвітньої історії 9 клас Усі уроки історії. Тема: Початок Великої французької революції. (9 клас. Всесвітня історія). Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті напрямки походів революційних французьких військ; • характеризувати діяльність Установчих і Законодавчих зборів, наслідки повалення монархії, погляди жирондистів і монтаньярів; • аналізувати зміст Декларації прав людини та громадянина, першу Конституцію Франції; • давати характеристику визначним особистостям цього періоду; • характеризувати соціально-економічну політику якобінців; • давати оцінку якобінській диктатурі; • застосовувати та пояснювати терміни та поняття.


Велика Французька революція – період в історії Франції, протягом якого відбулися докорінні зміни у всіх сферах життя. Зокрема була скасована монархія і була проголошена республіка. Причинами революції стали глибокі суперечності між 3-ім станом і пануючими привілегійованими станами – дворянством і духовенством. Періодизація: І. 1789 – 1792 – скасування монархії, страта Людовіка 16


Конспект. Відео. Тести. Французька революція кінця 18 століття. П л а н. Причини революції. Етапи революції. 14 липня 1789р – 22 вересня 1792р = конституційна монархія. 22 вересня 1792р – 2 червня 1793р = республіка. 2 червня 1793р – 27 липня 1794р ( 9 термідора) = якобінська диктатура. Термідоріанський режим (27 липня 1794р – 9 листопада 1799р = 18 брюмера). (1. Причини революції 2.Довести , що в Франції склалася революційна ситуація). Франція наприкінці 18 ст. 26 млн. 2 млн — городяни. Абсолютна монархія ( штат короля 14-15 тис, утримання двору = 40-50 млн) (Людовік XVI 1774-1793 рр). 1, 2 стан = 2% населення (> 500 тис) = привілеї. 3 стан = селянство, буржуазія (підприємці, торгівці, банкіри), санкюлоти Парижа.


Урок № 18. Еволюція європейської соціал-демократії:від марксизму до легальної парламентської діяльності. Урок № 19. ВІССТЕОСРВІІЯТНЯ. Міні-конспекти уроків до підручника О. В. Гісема, О. О. Мартинюка. Ви знаєтесь на тому, як навчати, — ми знаємо, як вам у цьому допомогти! Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Урок № 3. Завершення Великої французької революції кінця XVIII ст. Мета: сформувати в учнів уявлення про Францію у період революційних подій кінця XVIII ст.; створити умови для розуміння причин встановлення та падін­ ня якобінської диктатури; розглянути реформи якобінців; установити зв’язок.


18 Жовтня 2006, 00:00 , Переглядів: 12013. Фото: knigalovedia.mybb.ru Французька революція кінця XVIII століття. Урок узагальнення по темі. Мета. Але революція мала і деякі негативні моменти (влада перейшла до певної групи осіб, народ був позбавлений виборчого права; основна маса селян так і залишилася малоземельною; революція породила такі форми боротьби, як революційна диктатура і революційний терор, які брали на озброєння багато революціонерів). В кінці уроку учням пропонується дискусійне питання: "Якби не було Наполеона, то його роль виконав би хтось інший" /Ф. Енгельс/. У дітей з'являються дві протилежні точки зору: так і ні.


Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Конспекти уроків всесвітньої історії 9 клас. Урок 12 Тема. Тематичне оцінювання за темами «Велика Французька революція кінця ХVІІІ ст. Європа у період наполеонівських воєн» та «Євро. Урок 12. Тема. Тематичне оцінювання за темами «Велика Французька революція кінця ХVІІІ ст. Європа у період наполеонівських воєн» та «Європа в добу революцій 1848 –1849 рр.» Варіант 1. I. Обрати одну правильну відповідь. 1. Відзначте ім’я французького письменника і філософа епохи Просвітництва, якому належать слова: «Якби Бога не було, то його слід було б вигадати». А Вольте.


Розробки уроків. Історія України. Завершення Французької революції кінця XVIII ст. Історичне значення. [ Викачати з сервера (167.5 Kb) ]. 21.09.2019, 10:55.


ЗАВДАННЯ УРОКУ Визначити основні причини французької революції; Познайомитися з основними подіями революції; Вчитися встановлювати причинно – наслідкові зв» язки, працювати з матеріалами підручника; Зрозуміти роль особистостей на розвиток подій. ОПОРНІ ПОНЯТТЯ І ДАТИ Опорні поняття: Революція; Генеральні штати; Стани; Конституція; Декларація прав людини і громадянина; Якобінці; Гора; Жирондисти. Революція – докорінна зміна соціально – економічного та політичного ладу в країні. Новосибирск 200 8 г. КРАВЧЕНКО Александр Васильевич (Слайд-конспект.


Урок 18 Зміна статусу провідних країн світу після Першої світової війни. Період економічної стабільності. 12 Франція. Але чи могли такі передбачення стати реальністю у французькому суспільстві XVIII ст.? ІV. Вивчення нового матеріалу. Учитель пропонує за допомогою карти «Французька революція наприкінці XVIII ст.»: назвати місця найбільших масових революційних виступів у Франції 1789 р. Декларація прав людини і громадянина. Конституція 1791 р.


Презентація на тему: Велика французька революція кінця XVIII століття. Європа в період наполеонівських війн. Завантажити презентацію. Урок 1. Початок революції у Франції. Урок 2. Встановлення республіки. Урок 3. Франція в період Консульства й Імперії. Урок 4. Падіння першої імперії у Франції. Урок 5. Урок узагальнення. Слайд 3. Початок революції у Франції. Слайд 4. Завдання уроку Визначити основні причини французької революції; Познайомитися з основними подіями революції; Вчитися встановлювати причинно – наслідкові зв»язки, працювати з матеріалами підручника; Зрозуміти роль особистостей на розвиток подій. Слайд 5.


Учитель пропонує учням розглянути карту «Французька революція кінця XVIII ст.» і дати відповіді на питання: 1. Назвіть держави, з якими межувала Франція. 2. Назвіть французькі провінції. 3. Назвіть моря та океани, до яких мала вихід Франція. У ч и т е л ь. Франція у XVIII ст. залишалася аграрною країною з феодальними порядками, які гальмували розвиток промисловості і торгівлі. Промисловий переворот у Франції поки що не відбувся. Учитель пропонує учням на основі документів та інформативних карток скласти характеристику соціально-економічного стану Франції напередодні подій 1789 р.


Велика французька революція - найбільша трансформація соціальної і політичної системи Франції, яка призвела до знищення в країні старого порядку і абсолютної монархії, і проголошення першої Французької республіки (вересень 1792 роки) де-юре вільних і рівних громадян під девізом «Свобода, рівність, братерство».


Велика Французька ревлюція кінця XVIII ст. Урок-семінар. 1. Причини революції. 2. Доба Просвітництва. 3. Початок Французької революції. 4. "Декларація прав людини та громадянина" та Конституція 1791р. 5. Падіння монархії та встановлення республіки. Автор: Величко Н.Є. вчитель історії, Київська гімназія №154. francuzka_revolyuciya.ppt - 6.35 MБ. Предмети: Всесвітня історія.


Причини та початок Французької революції. Декларація прав людини і громадянина. Конституція 1791 р. Французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст. 1. Французький абсолютизм. У другій половині XVII - на початку XVIII ст. (за часів правління Людовіка XIV) абсолютизм у Франції досяг свого апогею. Цей період часто називали «золотою добою», «добою Людовіка XIV», а його самого «король-сонце». Наприкінці XVIII ст. у правлячих колах Франції дедалі активніше обговорювалося питання про те, як вилікувати явно хворе суспільство, вдихнути у нього нові сили. Було очевидно, що треба змінювати внутрішню політику країни, методи і стиль управління державою, шукати шляхи заохочення розвитку економіки й оздоровлення фінансів.


Тип уроку: бінарний повторювально-узагальнюючий урок всесвітньої історії та французької мови. Методи: інтерактивні, мультимедійні. Обладнання: підручник з всесвітньої історії для 9 класу, історична карта ”Велика французька революція”, учнівські презентації, аудіозапис музичного фрагменту твору композитора – романтика Ф.Ліста, літературні джерела інформації, використані групами при підготовці до уроку. Таким чином, французька революція надихнула провідних діячів кінця 18-го, 19-го, 20-го сторіч на боротьбу за соціальну справедливість. Всі визвольні війни у подальшій історії людства так чи інакше зверталися до ідей французької революції, до творів її лідерів і ідеологів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз громадянська освіта 10 клас вербицька відповіді

гдз хімія робочий зошит 8 клас ольга березан

географія 9 клас гільберг гдз практична робота